ΑΘΗΝΑ 22/9/2019
ΑΠΕΡΓΙΑ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

Η διοίκηση του ομίλου ΕΛΤΑ και της ΕΛΤΑ courier, «άρπαξε» το δώρο Βούρτση και την τροπολογία στο παρά πέντε. Με την «Μη αιτιολόγηση» απόλυσης υπαλλήλων αλλά και την «Μη συνευθύνη» στις σχέσεις εργασίας εργολάβων και κεντρικών εταιριών. Έτσι άμεσα προχώρησε σε «απολύσεις-απομακρύνσεις» εργολαβικών συναδέλφων.
Μόλις λίγες μέρες μετά τη ανακοίνωση της τροπολογίας-σκάνδαλο, «απομάκρυνε» περίπου 25 συναδέλφους από πάγιες και διαρκείς ανάγκες, με ένα απλό SMS ενώ πολλοί είχαν ήδη υπογράψει συμβάσεις αλλά και παρουσιολόγια.
Την επόμενη στιγμή που οι σχέσεις εργασίας των ενοικιαζόμενων Ομίλου ΕΛΤΑ από συμβάσεις μήνα-μήνα, αλλάζουν σε 3μήνες, η καταστρατήγηση των εργασιακών με μισθούς βασικού χωρίς καταβολή επιδομάτων και 3ετιών επεκτείνεται και σε απολύσεις!
Η σημερινή Διοίκηση σχεδιάζει και επιπλέον μαζικές απολύσεις – απομακρύνσεις, με πρόσχημα τον εξορθολογισμό των αναγκών και την διευκόλυνση του σχεδιασμού της συγχώνευσης ΕΛΤΑ με ΕΛΤΑ courier. Όμως ο πραγματικός στόχος είναι ο ευτελισμός της εταιρείας και τελικά ίσως και η όσο-όσο πώληση της σε επίδοξους «επενδυτές».
Έως σήμερα η εταιρεία ΕΛΤΑ courier έχει διαρκώς αυξανόμενο μεταφορικό έργο και κερδοφορία. Οι εργαζόμενοι αορίστου χρόνου αλλά και οι εργολαβικοί ενοικιαζόμενοι είναι αυτοί που δημιουργούν την διαρκή άνοδο, καλύπτοντας όλοι πάγιες και διαρκείς ανάγκες του έργου της εταιρείας.
Την ίδια στιγμή, παρόμοια φαινόμενα έχουμε και στις ιδιωτικές εταιρίες κούριερ, με ενοικιαζόμενους και συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Αυτήν την ανάπτυξη χρειαζόμαστε; Χωράει στα πλαίσια του επαγγέλματος; Με τέτοιους κανόνες θα γίνει η επιδότηση του επαγγέλματος; Ποιούς θα εξυπηρετήσει; Τους επαγγελματίες ή τους «περαστικούς»; Πόση επιστροφή στο παρελθόν αντέχουμε σήμερα;
Το Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α. για την αναγκαιότητα της κλαδικής σύμβασης, πίεσε και πέτυχε στο προηγούμενο διάστημα να νομοθετηθούν μέτρα για τους οδηγούς δικύκλου για την ατομική προστασία τους και την αποζημίωση του ιδιωτικού δικύκλου τους, βάζοντας την βάση και τους κανόνες μιας κλαδικής σύμβασης στο επάγγελμα.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στο κλαδικό σωματείο, για να προσθέσουμε στο επόμενο διάστημα όλους τους όρους που χρειάζεται η κλαδική σύμβαση μας.

  • Θέσεις σταθερής εργασίας για όλους τους εργαζόμενους, παρά τις εργολαβίες και την ενοικίαση.
  • Αορίστου χρόνου εργασία στους εργολάβους του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ.
  • Κλαδική σύμβαση για τις πραγματικές ανάγκες των εργαζόμενων στην ταχυδρόμηση – ταχυμεταφορά.

Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α.

Δημοφιλεις αναρτησεις