Γ’ Σεπτεμβρίου 48 β Αθήνα, 10433    
settea.blogspot.gr/
mail: mailtosettea@yahoo.gr   

Συναδέλφισσες – συνάδελφοΙ

Η πρόσφατη Γ.Σ του σωματείου μας εξουσιοδότησε το Δ.Σ να προκηρύξει τετράωρη στάση  εργασίας την Τετάρτη 18/12/19 για τις ώρες 17:00-21:00 .Επίσης εξουσιοδότησε το Δ.Σ να προκηρύξει  απεργιακές  κινητοποιήσεις αν κριθεί σκόπιμο και με βάση τις εξελίξεις στο κλάδο για το χρονικό διάστημα 1η Δεκέμβρη έως 29η Φεβρουαρίου του 2020 .
Μετά  από δέκα χρόνια επιβολής μνημονιακών πολιτικών που αφαίμαξαν το εισόδημα των εργαζομένων θα περίμενε κανείς να υλοποιηθούν άλλες πολιτικές και όχι η συνέχιση των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που μας οδήγησαν στα μνημόνια και την εφαρμογή τους.
Ειδικά τους τελευταίους μήνες οι εργοδότες εχουν αποθρασυνθεί τελείως από τις πλάτες που τους κάνει η κυβέρνηση. Την όρεξη των εργοδοτών άνοιξαν οι αποσύρσεις των νόμων για το βάσιμο λόγο απόλυσης ,για την συνευθύνη των μητρικών εταιρειών , αλλά και οι δυσκολίες στην υπογραφή συλλογικών συμβάσεων που έφερε ο υποτιθέμενος αναπτυξιακός νόμος.
Αντί να φέρουν νόμους για την θεσμική θωράκιση και την αποκατάσταση της  βελτίωσης των αμοιβών  και των όρων εργασίας , συνεχίζουν της μνημονιακές πολιτικές χωρίς να υπάρχει ο εκβιασμός των μνημονίων .
Σε αυτό το πλαίσιο συντάσσεται πλήρως η εργοδοσία του κλάδου,  στην  μητρική ACS  συνεχίζονται προσλήψεις ορισμένου χρόνου αντί αορίστου κατά παράβαση της εργατικης νομοθεσιας στα πρακτορεία της ίδιας εταιρείας όπως και της SPEEDEX και της ΓΕΝ.ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ οι απλήρωτες υπερωρίες είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση . Επίσης στα κέντρα διαλογής δεν εφαρμόζονται οι κανόνες υγείας και ασφάλειας με αποτέλεσμα να πληθαίνουν τα περιστατικά εργατικών ατυχημάτων.
Στην ΕΛΤΑ COURIER πρόσφατα οι εργολάβοι μετέτρεψαν τις συμβάσεις σε μηνιαίες αντί για τρίμηνες όπως ήταν έως τώρα.
  Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Ο κλάδος μας παίζει καθοριστικό ρόλο στην σύνδεσή του ταχυδρομικού έργου  με τα LOGISTIGS, ειδικά στην νέα φάση που μπαίνει η οικονομία , οι εργασιακές σχέσεις που διέπουν τον κλάδο είναι εξαιρετικά κρίσιμες. Πολύ περισσότερο τώρα που η εφαρμογή του ν. 4611 και η προοπτική επέκτασης του και στις υπόλοιπες ειδικότητες του κλάδου, αλλά και ο βαθμός συνδικαλιστικής πυκνότητας έχει θορυβήσει εργοδότες και όχι μόνο.
Σε αυτή την συγκυρία και με δεδομένο την παρουσία στον κλάδο του πρόεδρου του ΣΕΒ Φέσσα και ιδιοκτήτη της ACS προκαλεί πολλά ερωτηματικά ότι είναι η ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ αυτή που τρέχει να εφαρμόσει όλο το αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο της κυβέρνησης , πρώτη μεταξύ ίσων στην επίθεση εναντίων των εργασιακών δικαιωμάτων.    Πιο συγκεκριμένα:
Έχει πραγματοποιήσει πέντε απολύσεις στο χρονικό διάστημα Ιουλίου – Νοεμβρίου 2019 !
 Έχει προχωρήσει σε μια σειρά δυσμενών μετακινήσεων εργαζομένων που συνδικαλίζονται !
Αντιμετώπισε την τετράωρη στάση εργασίας που έκαναν από κοινού ΣΕΓΕΤΑ και ΣΕΤΤΕΑ στις 10/7/2019 με αίτημα την ανάκληση απόλυσης συναδέλφου από το κατάστημα του Ζωγράφου πραγματοποιώντας άτυπο  λοκ -αουτ!
Απειλεί  να καταργήσει την ειδικότητα οδηγού δικύκλου μετατρέποντας σε μια σειρά καταστήματα τους οδηγούς δικύκλου σε οδηγούς αυτοκινήτου για να μην εφαρμόσει τον Ν.4611!
Πρόσφατα έστειλε 30 εξώδικα στην βραδινή βάρδια του HUB!
 Προσλαμβάνει με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις  ορισμένου χρόνου εργαζόμενους τους τελευταίους μήνες, καθυστερώντας να τις μετατρέψει σε αορίστου ενώ αρνείται για πρώτη φορά να αναγνωρίσει τις προϋπηρεσίες στους εργαζόμενους από πρακτορεία που περνάνε  στην ιδιοκτησία της μητρικής τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη! 
Τέλος αρνείται τον διάλογο με το επιχειρησιακό σωματείο ΣΕΓΕΤΑ για όλα τα παραπάνω, όπως και για την υπογραφή ΣΣΕ με το επιχείρημα ότι το επιχειρησιακό σωματείο τα διεκδικεί όλα αυτά γιατί θέλει να συνδιοικήσει την εταιρία!!
Η υπεράσπιση των θέσεων εργασίας η θεσμοθέτηση ειδικοτήτων  η καταγγελία του λοκ-αουτ, το σταμάτημα των συνδικαλιστικών διώξεων και πολύ περισσότερο η απόπειρα διαλόγου αντιμετωπίζεται από την εργοδοσία της ΓΕΝ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ- την εποχή του νεοφιλελευθερισμού – ως απόπειρα συνδιοίκησης από πλευράς του επιχειρησιακού σωματείου!
Ως εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα  αντιλαμβανόμαστε ότι αυτές οι απόψεις και οι πρακτικές είναι εξαιρετικά επικίνδυνες ειδικά στην εποχή που ζούμε. Και γι’ αυτό ιεραρχούμε ότι η πρώτη κινητοποίηση από αυτές που έχουμε αποφασίσει πρέπει να πραγματοποιηθεί στην ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
Διεκδικούμε:
  • ΣΤΟΠ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ.
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
  • ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
  • ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.
  • ΜΕΤΑΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΑΠΟ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΣΕ ΙΣΟΧΡΟΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ 18/12 ΚΑΙ ΩΡΕΣ 17:00 ΜΕ 21:00 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ 81 ΣΤΟ  ΡΕΝΤΗ) στις 17:00
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΟ Δ.Σ.


Δημοφιλεις αναρτησεις