ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ

ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

αρ. Απόφασης 6295/2008 μέλος Ε.Κ.Α. Ο.Ι.Υ.Ε

Γ' Σεπτεμβρίου 48 Β τ.κ. 104 33

settea.blogspot.gr/
mail:
mailtosettea@yahoo.gr

https://el-gr.facebook.com/ΣΕΤΤΕΑ

                                                       ΑΘΗΝΑ 12/4/21

Το τελευταίο διάστημα ολοένα και πληθαίνουν τα κρούσματα κορονοϊόυ στους χώρους εργασίας του κλάδου μας, ενώ οι εργοδότες συνεχίζουν να μην εφοδιάζουν με επαρκεί μέσα προστασίας τους εργαζομένους.

Τα πρόσφατα κρούσματα στην μητρική ACS, στο κέντρο διαλογής και το κατάστημα Βοτανικού της Σπήντεξ  όπως και στο κατάστημα Πετραλώνων της Γεν. Ταχυδρομικής, αλλά και μια σειρά άλλων κρουσμάτων στα  franchise πρακτορεία  , δείχνουν την πλημμελή αντιμετώπιση στο θέμα προστασίας της υγείας των εργαζομένων απέναντι στον κορονοϊό, από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα. 


Οι εργοδότες μετακυλίουν την ευθύνη στους εργαζόμενους, σε ότι αφορά το θέμα των προληπτικών ελέγχων , με το επιχείρημα της πλατφόρμας και των σελφ τεστ. 

Αντιστοιχίζονται έτσι με την πολιτική της κυβέρνησης κρύβοντας τις δικές τους ευθύνες, υιοθετώντας την άποψη ότι υπάρχει ατομική ευθύνη και μόνο. 

Σε μια περίοδο όπου ο όγκος εργασίας και τα κέρδη τους έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, όχι μόνο δεν δείχνουν σεβασμό στους εργαζομένους αλλά κοιτούν πως θα  αυξήσουν τα κέρδη τους ακόμα περισσότερο. 

Αντί να προχωρήσουν σε ανάλογες προσλήψεις με την αύξηση του όγκου εργασίας καταφεύγουν στους εξωτερικούς συνεργάτες στα ταξί και τα τουριστικά βαν. 


Οι εργοδότες του κλάδου μας όχι μόνο δεν προσλαμβάνουν εργαζόμενους αντιθέτως προχώρησαν και σε απολύσεις κάνοντας τους "λαγούς "της κυβέρνησης, η οποία κατάργησε τον νόμο για τον βάσιμο λόγο απόλυσης το καλοκαίρι του 2019. 

Σήμερα κάνοντας τον  "λαγό" ακόμα μια φορά έρχονται να συστοιχιθούν με την κυβέρνηση και τον νόμο που προτίθεται να φέρει, όπου μεταξύ των άλλων ποινικοποιείται  η συνδικαλιστική δράση. 

Η περίπτωση της απόλυσης του συνάδελφου Θανάση Αυγερινού εργαζόμενου στη Γενική Ταχυδρομική είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. 

Πάντα ενεργός συνδικαλιστικά συμμετείχε στις δράσεις τόσο του κλαδικού όσο και του επιχειρησιακού σωματείου. 

Ο συνάδελφος υπήρξε παλιότερα εκλεγμένο μέλος του Δ. Σ. του σωματείου μας, και με το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων της Γεν. Ταχυδρομικής συμμετείχε είτε ως υποψήφιος είτε ως εφορευτική επιτροπή μονίμως στις εκλογικές διαδικασίες. 

Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του εκφοβισμού που θέλουν να επιβάλουν κυβέρνηση και εργοδότες, ενάντια σε κάθε μορφή διεκδίκησης εργατικών δικαιωμάτων. 


Ο νόμος επίσης περιλαμβάνει μια σειρά από δυσμενή μέτρα κατά των εργατικών δικαιωμάτων όπως είναι η θεσμοθέτηση του 10ωρου για 6 ή 8 μήνες δίχως υπερωριακή αμοιβή, αύξηση των υπερωριών με χρηματική μείωση τους, διευθέτηση του χρόνου εργασίας με ατομικές συμβάσεις που θα υπερισχύουν των κλαδικών, και ρυθμίσεις για την τηλεργασία που θα καταστήσουν τους εργαζόμενους αιχμάλωτους σε 24ωρη βάση. 

Προβλέπει την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την κήρυξη απεργίας ,αυξάνει το όριο του προσωπικού ασφάλειας που απαιτείται  σε περίπτωση απεργίας. 


Όλα αυτά καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και να μην επιτρέψουμε την πλήρη αποσάθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων, που θα μας οδηγήσουν να γίνουμε δούλοι των εργοδοτών. 


ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ 


Υπογραφή Κλαδικής σύμβασης


Βαρέα και ανθυγιεινά στους οδηγούς δίκυκλου ,οδηγούς αυτοκινήτου και στους διαλογείς-συσκευαστές


Προσλήψεις και όχι απολύσεις και στοχοποιήσεις συναδέλφων


Αορίστου χρόνου συμβάσεις 


Στοπ στην ενοικιαζόμενη και ορισμένου χρόνου εργασία


Τήρηση των μέτρων προστασίας απέναντι στο κορονοϊό, βάση των οδηγιών του ΕΟΔΥ


Παραδόσεις και παραλαβές ΜΟΝΟ στις εισόδους των κτιρίων


Προληπτικά τεστ σε όλους τους εργαζόμενους του κλάδου


Θερμομέτρηση σε όλους τους χώρους εργασίας



Δημοφιλεις αναρτησεις