ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ

ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

αρ. Απόφασης 6295/2008 μέλος Ε.Κ.Α. Ο.Ι.Υ.Ε

Γ' Σεπτεμβρίου 48 Β τ.κ. 104 33

settea.blogspot.gr/
mail:
mailtosettea@yahoo.gr

https://el-gr.facebook.com/ΣΕΤΤΕΑ

                                ΑΘΗΝΑ 1η Μάη 2021

Η φετινή εργατική πρωτομαγιά έρχεται να πιάσει το νήμα των διεκδικήσεων της μείωσης του χρόνου εργασίας όπως για πρώτη φορά τέθηκε στο Σικάγο το 1886 για την καθιέρωση του 8 ώρου.

Πολύ περισσότερο που μπροστά μας έχουμε ένα αντεργατικό νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση της Ν. Δ., εν μέσω πανδημίας και επιχειρεί να σαρώσει τα εργατικά δικαιώματα με περαιτέρω ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, κατάργησης του 8ωρου με θεσμοθέτηση 10ωρης εργασίας, κατάργησης του ΣΕΠΕ όπου ήταν καταφύγιο για τους εργαζόμενους στις αυθαιρεσίες των εργοδοτών.

Αλλάζει επίσης τον συνδικαλιστικό νόμο προσπαθώντας να δυσκολέψει την ΑΠΕΡΓΊΑ που έχουν ως όπλο οι εργαζόμενοι απέναντι στους εργοδότες, αυξάνοντας το ποσοστό προσωπικού ασφάλειας που απαιτείται και ποινικοποιώντας τις διαμαρτυρίες όταν αυτές γίνονται σε εισόδους και χώρους εταιρειών.

Στην ουσία επιχειρεί να καταργήσει το δικαίωμα στην απεργία, επιβάλλοντας την ηλεκτρονική ψηφοφορία ως τρόπου κήρυξης της. 

Ο νόμος που έρχεται είναι ουσιαστικά η συνέχεια της αντεργατικής πολιτικής της κυβέρνησης που ξεκίνησε με την κατάργηση του βάσιμου λόγου απόλυσης αλλά και την κατάργηση του νόμου για την ευθύνη μητρικών εταιριών απέναντι σε εργολάβους και αφορούσε την κάλυψη των εργαζομένων σε εργασιακά ζητήματα.

Ο κλάδος μας από την αρχή της καθιέρωσης του μοντέλου franchise από τις μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφοράς βρέθηκε πολλές φορές αντιμέτωπος με το φαινόμενο αλλαγής ιδιοκτησίας ενός καταστήματος, με συνέπεια πολλές φορές να χάνονται εργατικά δικαιώματα χωρίς οι μητρικές να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.

Το franchise στην ταχυμεταφορά είναι ένα αποτυχημένο μοντέλο που δεν προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες, εξυπηρετεί μόνο να καταπατούνται εργατικά δικαιώματα.

Η περίπτωση του καταστήματος της Γενικής Ταχυδρομικής Περιστερίου είναι ακριβώς μια τέτοια περίπτωση, όπου η Μητρική, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, επιχειρεί να αφήσει μετέωρους τους εργαζόμενους που προέρχονται από franchise αρνούμενη να αναλάβει την ευθύνη απέναντί τους. 

Η φετινή πρωτομαγιά ας γίνει αρχή διεκδίκησης και αγώνα απέναντι στην καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας και τον οδοστρωτήρα που μας ετοιμάζουν με τον αντεργατικό νόμο που επιχειρούν να περάσουν


Καλούμε και συμμετέχουμε στο απεργιακό κάλεσμα του

ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΘΗΝΑΣ

για τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς την

Πέμπτη 6 Μάη.


ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ 


Υπογραφή Κλαδικής σύμβασης


Βαρέα και ανθυγιεινά στους οδηγούς δίκυκλου ,οδηγούς αυτοκινήτου και στους διαλογείς-συσκευαστές


Προσλήψεις και όχι απολύσεις και στοχοποιήσεις συναδέλφων


Αορίστου χρόνου συμβάσεις 


Στοπ στην ενοικιαζόμενη και ορισμένου χρόνου εργασία


Κάτω τα χέρια από το 8ωρο 


Κάτω τα χέρια από το δικαίωμα της Απεργίας 


Επαναφορά του βάσιμου λόγου απόλυσης 


Επαναφορά του νόμου της συνευθύνης μητρικών εταιριών απέναντι σε εργολάβους και επέκταση του, για τα καταστήματα franchise των δικτύων των εταιρειών 


Τήρηση των μέτρων προστασίας απέναντι στο κορονοϊό, βάση των οδηγιών του ΕΟΔΥ


Παραδόσεις και παραλαβές ΜΟΝΟ στις εισόδους των κτιρίων


Προληπτικά τεστ σε όλους τους εργαζόμενους του κλάδου


Θερμομέτρηση σε όλους τους χώρους εργασίας


Απορρόφηση όλων των εργαζομένων του καταστήματος Περιστερίου της Γενικής Ταχυδρομικής από την Μητρική εταιρία με αορίστου χρόνου συμβάσεις, αναγνώριση της υπηρεσίας τους για τα χρόνια που ήταν στον πράκτορα και καταβολή των δεδουλευμένων από τον πράκτορα.

Δημοφιλεις αναρτησεις